Η ζωή της άλλης




Θα μπορούσα τώρα  να πώ ότι έζησα τη ζωή μιας άλλης.
Αλλα ηθελα και άλλα έκανα.
Αλλα όνειρα είχα και δεν προσπάθησα  ούτε να τα αγγίξω ,τα έβλεπα πολύ μακριά για να τα φτάσω.
Και ήθελα και  μπορούσα  να ζήσω τη ζωή μου, ομως άργησα στο ραντεβού με τον εαυτό μου.
Αλλού πήγαινε αυτός και αλλού εγώ.
Δεν συναντιόμασταν ,δεν μπορούσαμε να  βρούμε σημείο συνάντησης.
Τώρα τον εαυτό μου τον  περιμαζεύω και τον περιθάλπτω μετά από  τόσα πολλά χρόνια περιπλάνησης.
Ενας οδυσσέας χωρίς Ιθάκη.
Τι να την κάνω τη ζωή της άλλης που έζησα και πως να βάλω στη ζωή μου εμένα.
Πως να αντιμετωπίσω την άλλη που δεν θέλει να μαζευτεί και να μου αφήσει λίγο χώρο να ζήσω την δική μου ζωή.
Με φοβερίζει δεν μ’ αφήνει.
θα καταστραφείς αν το κάνεις μου φωνάζει. Θα γίνεις γραφική και γελοία θα εκτεθείς.
Εδώ θα κάτσεις είσαι πολύ μεγάλη ,σχεδόν γριά, για να ζήσεις  την δική σου  ζωή τώρα.
Η  ζωή της άλλης σου  είναι γνωστή και σίγουρη.
Μαζεύομαι πάλι και κάθομαι στην γωνία μου .
Να μην την εξαγριώσω αλλο αυτή την αλλη που μου δάνεισε τη ζωή της.

ΜΝ




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ