Μπάμπης ο γκόμενος.















Η Ελπίδα ηταν ταμίας στο σούπερ-μάρκετ της γειτονιάς.
Γλυκύτατη και μετρημένη.
Αφού μου έδωσε τα ρέστα  μου ζήτησε κάρτα  . “έχω πρόβλημα με  τον άντρα μου” ψιθύρισε.
Την επομένη μου τηλεφώνησε και όταν ήλθε στο γραφείο  δεν κρατιόταν , έκλαιγε ασταμάτητα.

Είναι γαιδούρι ,είναι αναίσθητος .Πήγα να του κάνω έκπληξη στη  Σύρο που δούλευε και τον βρήκα στο κρεββάτι με την άλλη. Τα παιδιά μας τον είδαν ξεβράκωτο με την αλλη γυμνή. Που να μην έσωνα  να πήγαινα.

Ο Μπάμπης και η Ελπίδα, η γενιά των 700 ευρώ τότε , με δύο ανήλικα παιδιά και νοίκι.
Ο Μπάμπης ηλεκτρολόγος. Τον έστειλε ο εργοδότης στο νησί για να κάνει συντήρηση στο ξενοδοχείο που είχε εκεί.  
Καλοκαίρι, θάλασσα , όμορφο νησί,όμορφα κορίτσια  γύρω του.Τα μυαλά του πήραν αέρα και άρχισε τα τσιλιμπουρδίσματα. Του την έπεσε και η Ρένα  η Συριανή και έδεσε το κερασάκι .Που μυαλό για οικογένεια.
Κοίταξα μπας και τους μονιάσω αφού ηταν και τα παιδιά στη μέση .
Ηλθε κι ο Μπάμπης μόνος του στο γραφείο και άρχισε να μου λέει ότι τα λεφτά είναι λίγα δεν έχει να δίνει διατροφή πάνω από 200 ευρώ, αφού  400 είναι το νοίκι του καινούργιου σπιτιού που νοίκιασε με την  προκομένη την Συριανή.
Κουβέντα δεν ήθελε να ακούσει για να γυρίσει στα παιδιά και την γυναίκα του αλλα ουτε και  λεφτά είχε για να δίνει διατροφή στα δύο παιδιά και να στήσει  το νέο νοικοκυριό του.

Τα είπαμε ,τα ξαναείπαμε ,τα 700 ευρώ  του  δεν αυγάταιναν για να λύσουν το πρόβλημα.

Στό τέλος δεν άντεξα και οπως τον έβλεπα μαυρισμένο με μισάνοιχτο πουκάμισο ,κλασσικό  καμάκι  και συνοικιακός γκόμενος ,εξερράγην και του τάχωσα κανονικά αδιαφορόντας για την αντίδρασή του.

Τα γκομενιλίκια Μπάμπη μου είναι για τους πλούσιους ,τους έχοντες ,δεν είναι για τους φουκαράδες των 700 ευρώ.  Που πας με τέτοια κακομοιριά και φτώχια να το παίξεις και ερωτευμένος γκόμενος.

Εμεινε άφωνος   με κοίταξε έκπληκτος.  Τώρα θα με βρίσει σκέφτηκα , αλλα , δήθεν  αδιάφορα,  του είπα οτι τελειώσαμε .
Εφυγε μαγκωμένος χωρίς ούτε να χαιρετήσει.

Δεν ξέρω αν το δικό μου βρισίδι έπαιξε ρόλο αλλα  μετά από μία εβδομάδα ο Μπάμπης ο γκόμενος είχε μαζευτεί πάλι στην οικογένειά του και με συγγνώμες και μετάνοιες προσπαθούσε να μαλακώσει την αγριεμένη  Ελπίδα.
Δεν με ξαναπήραν τηλέφωνο για να συνεχίσω το διαζύγιο  , μόνο η Ελπίδα μετά από κανα μήνα ,μόλις με είδε στο ταμείο ,  μ΄αγκάλιασε και μου είπε ευχαριστώ.
ΜΑΡΙΑ ΝΤΟΥΜΑ


 ,

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ